fy bubblan....



image2554


Denna jäkla förkylning har satt sig överallt där jag inte vill ha den..... Ögonen rinner hela tiden och det svider i dem.. Jag har förbaskat ont i ryggen idag och alla muskler känns ömma..... Magmusklerna känns som jag tagit ett rejält sit-up pass.... Men nej, det har jag ju inte ;) Så himla tråkigt när man mår så..... Pallar inte väcka grabbarna, eller rättare sagt pallar jag inte lägga ner något större jobb på dem...... Hoppas de kan ta lite hänsyn =)
Japp...Idag blir det en Åke-tråk blogg.....;)



Kommentarer
Postat av: jayne

Tack för tipset om bilden..tog bort den

Postat av: Anonym

Moahahaha..de betyder ju att vi e släkt då ju ;)

2008-04-17 @ 07:22:08
URL: http://www.mamsen71.blogg.se
Postat av: Marra

Rolig bild!
Hoppas det gick bra att väcka dem idag när du själv inte var så pigg :)

2008-04-17 @ 07:54:20
URL: http://loveorhates.wordpress.com/
Postat av: Annsingen

Skönt att solen skiner på dej ialllafall!

2008-04-17 @ 08:23:45
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: maskroser

hej på dej min vän inte bra att du känner dej så idag mannen min hade något liknande för ett par veckor sen... hoppas det var ett
par killar som hade hopp upp i benen idag ?? kram på dej jag känner mej så kass idag men det blir väl bättre senare har mycket stöd runt mej... är guld värt att veta att jag har så bra vänner omkring mej pussi

2008-04-17 @ 08:29:13
Postat av: Anna

Attans skit oxå :( Krya på dig gums...*duttar&puffaruppkudden*

2008-04-17 @ 08:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback