go´kväll.......

image2651


Det var många timmar från bloggen idag och det är helt och hållet lillkillens fel/förtjänst ;) Han vägrade avsluta sitt spelande........ Men jag har överlevt =).
Det har blivit en hel del springande runt idag för mig och maken..... Vi har köpt säng till stora sonen..... Vi fick tag i en så gott som ny 120 cm. resårmadrass med ben och rejäl bäddmadrass för under 400 kronor =) Ett riktigt fynd..... Jag tror den blir perfekt för honom som har svårt att sova. Vi bor ganska nära affären så maken bar denna mastodont hem och var alldeles slut när vi kom hem =) Nåja, lilla jag hjälpte till i trappan..... Sen direkt iväg igen och upp på cyklarna för att kila till Citygross..... Där blev det lite smått och gott. Skor till grabbarna och nya badlakan... Svarta ;) Vi köpte också ny brödrost... Vår gamla exploderade ju i höstas =O. Så nu får grabbarna åter igen rostat till frukost. Lasta upp allt på cyklarna för hemfärd..... Eftersom vi cyklade kunde vi inte köpa allt där för då hade vi inte fått hem det så när vi lastat av hemma bar det vidare ner till affären nedanför och inhandlade dricka, lök och lite blommor till balkongen.... Blomjord blev det visst också. Till kvällsmat åt familjen pizza från pizzerian medan jag körde mitt race..... Ett par oxköttsbitar och sallad. Maken fixade sen i stora killens rum för att ställa i ordning sängen... Precis när det var klart ringde en kompis och undrade om han kunde komma och sova över så det blir ingen premiär i natt........ Mitt kvällsgodis består av rostade kikärter och rostade solrosfrön =) Visst är jag duktig ;)

image2652

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Oj oj...blir trött bara av att läsa..va ni har hunnit med idag...
Ha en fortsatt fin kväll..
Kramen

Postat av: Åsa.S

Härligt att kunna fynda!

2008-04-26 @ 22:27:46
URL: http://glansigyta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback