good evening.....

image2400


Oj, vad det tog tid idag innan jag fick tillgång till datorn..... Men sen när jag öppnar upp bloggen så möts jag av massa underbara kommentarer =) Då blir man verkligen glad.... Tack alla.
Men fy vad jag går i min egen lilla värld när jag inte har datorn. Jag läser mycket nyheter på nätet men tittar aldrig på TV-nyheterna..... Så jag missade totalt att Mona Seilitz dött =( Vilken chock....... Hon har alltid varit lite av en favorit hos mig.....Ända sen jag var barn.
Ja, annars har dagen varit hyfsat lugn.....Förutom en stund på jobb idag då jag kände stressen men det lugnade ner sig =). Nu är det så klart soffläge som gäller här....

image2399

Kommentarer
Postat av: jayne

Men....usch...detta har jag helt missat...Mona borta...usch....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback