hallihallå......



Måndag kväll och allt är lugnt =) Här tittas det på barnprogram fortfarande...... Lillkillen bestämmer över TV-n ikväll så sitter jag och maken vid vars en dator =)
Lite trött i benen efter mycket gående idag men inte alls så förbenat ont som igår........ Solen har kommit och gått här idag men i det stora hela har det varit rätt skönt väder och tretton plusgrader =) Hoppas på ännu bättre i morgon......
Vad har ni gjort idag?



Så här såg jag ut idag =)
kjol

Tjingeling.....





Kommentarer
Postat av: Helena Lundqvist

Vilken snygg outfit;)
Jo,huvudvärken försvann faktiskt efter en stunds dansande. Sköönt!! Hur känns det själv då?

Postat av: Helena Lundqvist

Ja det är riktigt coolt med sån dans. Frigörande på nåt konstigt vis (och ändå är inte jag nån "flummig"person).Eller...det kanske jag är...haha

2008-04-07 @ 21:32:00
URL: http://www.helu76.blogg.se
Postat av: Anna

Tjusigt,visst va det den du sydde om?? Natti natti när det är dax :)

2008-04-07 @ 21:51:35
Postat av: Sessan

Vad snygg outfit du hade idag!!
13 grader är ju guld väder, här har det vart runt 4-5 grader kanske :(

Phuuu min kommentar blev avbruten av en cat fight med min son....

Tappade tråden så att säga.... Väldigt ledsen just nu så jag kommer tillbaka senare :(

Kram min vän i massor iaf

2008-04-07 @ 21:55:49
URL: http://www.sessanochprinsessan.com/
Postat av: Jayne

Hej svejs
Måndag kväll...en dag borta.
Visst var det skönt med solen idag..YES---längtat!
Va fin du va.... skulle du på fest eller??
Hur mår du nu då...bättre eller???
Hopaps morgondagen blir en superdag...med massor av sol och bara kuligheter.
Kram

2008-04-07 @ 21:56:49
URL: http://jayne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback