inte mycket bättre....

image2435


Fy, vilken dag....... Jag kan väl knappast påstå att det känns mycket bättre nu än i morse. Känns faktiskt som om jag blivit överkörd av något hårt =/. Jag har sovit i omgångar idag och varje gång jag vaknat har jag varit groggy...... Den värsta värken har släppt tack och lov..... Jag låg ett tag och grät i sängen för att jag är så trött på denna dagliga värk =(.
Hoppas bara nu att jag får någon hjälp av läkaren.... att proverna visat något eller att MR-en visar något..... För jag tror allvarligt att jag inte pallar länge till........ Fan, detta är ju inget liv......


Tack alla söta vänner som kommenterat här idag =). Kan ju inte vara speciellt upplyftande att komma in hit idag precis =/. Men ni har tagit er tid att läsa och att säga något fint =).
Det värmer........image2436





Kommentarer
Postat av: Anna

Kram på dig, hoppas det blir bättre snart.

Postat av: Satu

Nämen...är det så ILLA gumz?

Ursäkta iaf att jag ej vart inne på ett tag...har vart så förbaskat upptagen och trött.. den enda som hört nått av mig är SESSAN.

hoppas din *förgrömmade* värk försvinner snarast!

kramar i massor vännen och sov gott skatten!

2008-04-06 @ 22:26:13
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Min vän... nu tycker jag väl att det får räcka! NU måste din läkare göra någe? Du kan ju inte gå omkring och må så här dåligt...????
Ingen människa går ju omkring med värk utan att det finns en orsak..!

Jag lider verkligen med dig, vännen... önskar så att jag kunde göra något för dig!

STOR och VARM kram...

2008-04-06 @ 23:36:22
URL: http://himlastigen.blogspot.com
Postat av: Annsingen

God morgon vännen!Gör int i mej att veta du har så besvärligt! Och du vet vi läser även om inte alla inlägg är guld och gröna skogar! Man får må dåligt och du skriver precis vad du vill då det är din blogg! KRAM!

2008-04-07 @ 05:11:45
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback