jag ger upp....

image2680


Orkar inte mer....... Fick svaret idag på MR. Inga fel..... Borde kanske vara tacksam för att jag har en frisk och normal hjärna ;) Men jag känner ingen direkt glädje...... Det blev ett riktigt antiklimax att öppna kuvertet och där bara står tre rader...... Inget om blodproverna de tagit heller. Tårarna bara rann över och nu känner jag mig bara jätteledsen =(. Jag vet inte om jag orkar mer nu...... Orkar inte ha ont men jag orkar inte heller söka mer hjälp..... JAG VILL INTE MER...... Jag ger upp allt......


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Men gumman... *kramar om*
Din läkare är väl skyldig att fortsätta utredningen då..?
Kram på dej!

Postat av: Annsingen

Men älskade hjärtat!
Säger som Åsa ...dokorn får ju inte bara släppa...

2008-04-29 @ 11:12:01
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Anna

Tyvärr är det så att man måste va frisk för att orka va sjuk i sverige idag *morr* GE INTE UPP se på mig..till slut är det nån som lyssnar..*bamsekram* kämpa på nu..du har fullt stöd i alla bloggare som tittar in till dig..där har jag hittat mkt styrka..

2008-04-29 @ 11:31:23
Postat av: ejmis

Förstår att det känns tungt nu men ge inte upp...jag vet att du har styrkan vännen!
KRAM!!!

2008-04-29 @ 11:42:31
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Helena Lundqvist

Skönt att det inte är nåt fel på hjärnan iaf, men jag förstår din totala frustration...Ofta kan man nästan hoppas att de ska hitta nåt fel så man kan ta itu med det & få hjälp...
Jag var hos doktor efter doktor, på sjukhus, sjukgymnaster,akupunktur osv osv.... men det enda som hjälpt mig är när jag började träna för 1½år sedan. I början kunde jag knappt träna alls för jag hade så fruktansvärt ont men bit för bit blev värken lite lättare.
Stor kram till dig!

2008-04-29 @ 13:24:16
URL: http://helu76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback