morning.....



image2432


Söndag morgon och snart dags att gå hem =) Vilken fruktansvärd huvudvärk jag vaknade med idag.... Kändes som värsta krampen i hela huvudet..... Tack och lov är det bra nu. Jobbdatorn har blivit invaderad =O Något har lagt sig som startsida och jag kan inte ändra det..... Sånt blir jag knäpp på. Hur kan något nästla sig in och lägga en ny startsida på en dator som kräver att man är administratör???? Det går alltså inte att ändra några som helst inställningar utan ett speciellt lösenord. Jaja...Får väl kontakta supporten i morgon. Pinsamt är det i alla fall =/.
Nä minsann.... Nu ska jag göra lite nytta här innan avlösningen kommer.
See ya.




Kommentarer
Postat av: Kvinnafrumamma

Skönt att huvudvärken är borta.
Angående startsidan så kan någon har skickat det som fil på mail. Hoppas det löser sig.

Ha en bra dag!

Postat av: Anna

Se till att vila ordentligt när du kommer hem! Kram & ha det gött du me ;)

2008-04-06 @ 08:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback