nä minsann.....

image2406



Nu tänker jag vara lite effektiv =) Känner mig ganska pigg idag och tänker ta till vara på den känslan..... Ska snart göra mig i ordning och sen kila iväg och fixa ett par grejer. Sen när jag kommer hem så finns förhoppningsvis känslan kvar och då kan jag ju ta itu med lite städning =). Rätt skönt att det inte är sååå mycket som behöver göras här hemma. Lite röj i köket, lite papperssortering och dammsugning.... Det sistnämnda är väl i så fall det jobbigaste =O. Springa flera mil känns det som..........

See ya.....


image2407




Kommentarer
Postat av: christel

Vilken härlig städdag du har framför dig ! Glöm bara inte o pausa mellan varven o kanske ett litet "huckle" på huvudet så får du in den rätta städkänslan (hihi)
Va rädd om dig i pappershögarna..
Kram Christel

Postat av: Nina

Det är jobbigt att dammsuga hehe

2008-04-03 @ 10:28:56
URL: http://ninawikizz.blogg.se
Postat av: Moa

Uhh städning. Det borde jag också ta tag i men jag har fastnat vid datorn. ..en sån dag ..

2008-04-03 @ 11:03:39
URL: http://dampmorsan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback