pust....

image2410



Nu är jag äntligen färdig =). Svettas som värsta grisen gör jag....... Men en sak var allt bra störigt. Plockade fram dammsugaren och började suga....men inget hände =O. Proppfull påse..... Och vem satte i sista påsen? Vem dammsugade sist? Jo, maken...... Tack för det =) Det var bara att kila ner i affären och fixa nya påsar. Tur man bor bredvid affären nuförtiden =).
Vilket väder det blivit..... Var mulet, grått och kallt i morse när jag var ute. Men nu skiner solen och det är tio grader varmt. Fast på vår balkong är det garanterat minst tjugo grader. Där är så varmt att det nästan inte är skönt att sitta där.... Kommer ju inte in någon vind. Åh, vad jag saknar trädgård just nu.
Men, men.... sånt är livet =). Nu ska jag bara sitta på häcken......



Kommentarer
Postat av: Borthy

Jag hörde inte det där sista du sade om sakna trädgården! Tycker det låter jättemysigt och skönt och sitta på den varma balkongen! Kram

Postat av: Marra

Haha visst är det irrterande när man ska dammsuga och påsen är full :)

2008-04-03 @ 14:17:12
URL: http://loveorhates.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback