slagit sig....

image2676


Jag undrar om stora sonen slagit skallen ;) Han har blivit enormt duktig på att komma upp om morgnarna =). Visserligen drar det att jag tillåter en stunds datorspel men jag tror ändå att han tycker det är rätt skönt att han hinner med att äta frukost och vakna till liv..... Sen blir det ändå lite bakslag här hemma vissa morgnar... Som den dagen då inga, absolut inga strumpor passade killen... Då hade jag strumpor överallt här =) Låg en på diskbänken...en i soffan m.m. En annan dag blev han ilsk på något annat och då flyger det andra grejer omkring här.... Men det är sånt man får ta......
Han är ändå bra duktig.... Min stora kille =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst e dom härliga barnen ;)

2008-04-29 @ 07:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback