Antivirus 2009.... Akta er



Nu
vet jag hur det gick till när viruset kom...... Helt plötsligt började det poppa upp nya fönster..... Ett hette "love calculator". Jag tryckte ner dem.... Till sist kom då ett med antivirus 2009. Vad ni än gör så tryck inte OK eller avbryt.... Ni måste trycka ner det med krysset. Antagligen har sonen tryckt på avbryt eftersom han inte visste vad det var men det är då det installerar sig i datorn =O. Sen körde jag ett program som heter
Windows defender som tog bort skiten. Jag försökte köra det häromdagen också men det tog inte det när programmet väl är installerat.


Ungefär så här ser det ut när det varnar för virus....
Men det är ett virus själv......

Detta "antivirusprogram" är ett spionprogram som kan gå in i er dator och få alla lagrade lösenord mm. Det var antagligen så killarnas Wow-account blev hackade........ Så var försiktiga......



Kommentarer
Postat av: Anna

Ja fy fan, tror inte jag haft det där nån gång men det kommer säkert ;)

Skönt att det funka till slut!

2008-08-22 @ 11:34:27
Postat av: Åsa.S

Fy då... inget kul alls... spec inte för en annan, som inte kan nåt.

Postat av: Camilliondollar Baby

Har antecknat!

2008-08-22 @ 19:13:07
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback