Ballong...





Wow.... Jag fick minsann datorn ganska tidigt =) Tror inte han var så road av spelet idag lillkillen.... Oj, vad många som besökt mig idag =) Redan fler än jag hade hela dagen igår.... Kul.

Min mage känns som en ballong som är för mycket uppblåst just nu.... Jag sprängs nog snart. Den som sa att grönsaker är bra att äta kände nog inte till min mage..... Idag åt vi pastasallad och det var jättegott men så fort jag ätit sallad eller andra grönsaker så känns det som om magen inte klarar av att smälta maten... Känns jättekonstigt och som om det är på väg upp i matstrupen.......

Vet ni???? Jag är ledig i fyra dagar =D Total lycka...... Hehehe.

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Så, nu är jag ikapp med din blogg... Ska även slänga iväg ett mail om det nya lösenordet.



Kram

Postat av: ejmis

Skönt med lite långledigt =)

2008-08-14 @ 03:26:12
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Satu

OJ vad trist! För grönsaker som är så gott! Kanske ta dom där tabletterna som minskar gaser och uppsvälldhet till maten om du äter grönt?

2008-08-15 @ 08:17:07
URL: http://satuelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback