Denna eviga väntan...



Ja, på datorn alltså ;) Som vanligt fick jag offra mig men det är nog ganska bra ändå.... Tillbringar lite mycket tid framför skärmen. Istället har jag minsann löst korsord i eftermiddag =) Det var längesen... Brukade alltid ha ett korsord framför mig men stressen har gjort att jag har haft svårt att koncentrera mig. Men nu kom jag igång lite igen. Fast lite rastlös blev jag allt.... Får öva upp mig igen =)
Hehehe... Lillkillen sov ju hos en vän inatt.... Ringde hem i eftermiddags och då sa jag "Grattis min älskling". Det blev alldeles tyst i luren.... Jag riktigt såg framför mig hur han såg ut som ett levande frågetecken. Sen fnissade han lite och sa " är det inte söndag?"..... HAHAHA... Han hade glömt att han fyller år =D. Han hade tänkt åka till Stapelbäddsparken i Malmö för att skatea. Det får bli en annan dag.... Han beställde hamburgare från Lidl till middag =O. Ja, sådana färdiga man värmer i micron..... Vi andra åt tortellini i ostsås =). Ikväll har vi smaskat i oss glasstårta..... mmmmm, gott.

Kommentarer
Postat av: Ann

God natt min vän!

Postat av: Åsa.S

Ha en fin fortsättning på kvällen... eller god natt kanske är bättre. =)

2008-08-11 @ 22:34:38
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Ann

God morgon!

2008-08-12 @ 05:15:54
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Morning honey!!

Hahaha...glömma sin födelsedag?!

Ha en fin dag!

2008-08-12 @ 05:41:06
URL: http://mamsen71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback