Ganska lugnt...



Idag är det inte så mycket stress här på morgonen =) Bara stora grabben som ska upp och jag vet att han kommer till sist..... Lillkillen är visst ledig för att de gjorde något igår efter skolan.
Idag är det åter igen jobbdax för mig.... Denna veckan är den jobbigaste i mitt schema. När jag först har jobbat lördagdygnet och sen bara är ledig en dag i veckan...... Men till helgen är jag tack och lov ledig =) Jag är inne i en period då jag inte alls tycker om att jobba.... Känns som om huvudet inte funkar och då får jag så dåligt samvete inför mina kolleger. Det i sin tur leder till att jag fungerar ännu sämre. Men det är väl en svacka som jag förhoppningsvis snart är ute ur. Men det är jobbigt att fasa för att gå till jobb........




Kommentarer
Postat av: Ann

Jad et är ju inte så kul! Absolut inte! AJg röker emn aldrig inne! Och försöker tänka mej för även ute vid busshållplatser och så!

Usch vad tungt det måste kännas för dej! Hoppas det ljsunar snart!

Postat av: Ann

Mmm man försöker ju iallafall!

2008-08-28 @ 07:53:42
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Ulla

Vissa dagar känns mindre motiverat att behöva gå till jobbet. Hoppas bara att det bara är en svacka. Med tanke på att man trots allt är en hel del på jobbet

2008-08-28 @ 08:16:29
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Åsa.S

Hoppas det snart vänder uppåt igen gumman!

2008-08-28 @ 08:37:55
URL: http://glansigyta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback