God morgon....



Oj, vad himlen är grå idag.... Eller snarare någon slags mjölkvit färg. Men inte sjutton är det svalare.... Kvavt satan i gatan... Idag måste jag städa.... Blä, det gillas inte alls. Men i morgon är det ju kalas så det är bara att ta sig i kragen. Sen ska här inhandlas lite mat och annat. Sonskrället har nu fått för sig att jag ska göra en skateboardtårta =O. Jisses säger jag.... När barnen var små gjorde jag alltid fina tårtor till dem efter deras önskemål... Här har gjorts både dinosaurer, Buzz Lightyear och motorcyklar. Men denna damen har lagt av sig lite av den talangen så nu blir det till att plocka fram all tankeverksamhet och komma på hur jag löser detta =).


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: jo jag vet, ibland står det bara stil :P

åh nu kom jag på att jag också måste städa ;D hah, hatar det :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback