God morgon..


Här sitter jag och får börja dagen med att gå genom datorn.... Det har nog kommit in något spionprogram för så fort jag ändrar sida kommer ett pop up fönster med reklam.... Och jag har ändå blockerat det... Sen försökte jag blockera de sidorna som kom upp men det funkade inte heller... Så nu har jag att göra ett tag. Ibland är det skit med datorer. Tur att jag kan en hel del..... Och det jag inte kan tar jag reda på =)
Passar på att tömma ut datorn också på sådant som inte används men tar en massa plats....

Kommentarer
Postat av: Anna

Nåt som funkar bra är Avast ! Sen kör jag CC cleaner tar bort rubbet!

Hoppas du får nån lösning..& har det gött ;) kraaam!

2008-08-17 @ 10:03:20
Postat av: Anna

Skit med virus..

Men jag har också AVAST och den hittar

verkligen allt, häromvekan hittade den

en trojan, då slänger man bara in den i karantän ;-P



Hoppas du hittar vad det är som är knas..

Postat av: My

Skit med datorer och jobbigt med virus, hade det i vår för nåt år sedan och var tvungen att radera allt!! Börja om...

2008-08-17 @ 10:58:42
URL: http://myilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback