Hår...






Satt här och kikade i en tidning... Där var tips för hår. Då kom jag att tänka på en sak som jag ofta funderat över. Det finns ju alltid tips för folk med tunt och flygigt hår.... Hur man ska få mer volym. Men varför finns det aldrig tips för oss med inbyggd pälsmössa???? Inte en enda gång under alla år jag läst tidningar har det funnits några tips på hur man får håret plattare...... Mitt hår har så mycket volym att jag kräker på det ;). Precis som om jag inte har tillräckligt långt ansikte.. Nä då, jag måste såklart förlänga det med värsta håret också =O. Jag fattar inte att det ska vara eftersträvansvärt med volym........ Jag skulle vara överlycklig för platt, tunt hår..... Inte tjockt och krulligt.


Kommentarer
Postat av: anne

Din son är väl ambidextrous som det heter på engelska! Klarar båda händerna lika bra!?

Postat av: Åsa.S

Håller med... mitt är likadant ju när det är kort.

Spara ut till långt är mitt tips!

2008-08-13 @ 11:49:37
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Och jag som har tunt och platt hår vill ha volym. ;-)

2008-08-13 @ 12:27:37
URL: http://newme.blogg.se/
Postat av: My

Nej det skulle du nog inte :) Tunt platt är hopplöst!

Men alla är missnöjda med det de har, och vill ha det de inte har, är det inte alltid så? Själv skulle jag vilja ha meeeeeeeeer volym och gärna ännu lockigare.

2008-08-13 @ 13:07:23
URL: http://myilivet.blogg.se/
Postat av: Anna

Om nån använder Proxy så finns det program som kan kolla vem som är "bakom" det fejkade IP numret-man kan aldrig va 100% anonym om nån verkligen vill se vem man är! Tar lite tid & kunskap bara..

2008-08-13 @ 13:17:00
Postat av: Lillaviola

Jag har ett liknade problem,,,Nu när det är fuktigt ute och jag min knasboll FÖNAR ner håret.

Vad händer, jo jag går ut och vips blir det krulligt och Mössan är på!



Min bror har Magnus Uggla hår och svär över det.

Vi skyller på lilla mamsen! ;-)

2008-08-13 @ 13:17:44
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback