Hej och hå....

Det var väldigt vad det var lite som händer i blogglandia denna helgen....... Jag har slagit bottenrekord i besökare både i går och idag =O. Tror inte jag haft så lite besök sen förra sommarens ofrivilliga bloggpaus. Menmen...... Skit samma =), Men man blir lite fundersam..... Kanske vill folk ta vara på det sista? vackra vädret för denna sommaren......

Oh, my.... Sitter här med TV-n på i bakgrunden och de spelade precis Vienna med Ultravox...... Snacka om att fara över tjugo år tillbaka i tiden =)



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åh, jag tackar för den återblicken i livet!!!

Postat av: Åsa.S

Folk har nog tagit vara på det fina vädret... i lördags kom jag inte ens över 100 besökare.

2008-09-01 @ 10:51:16
URL: http://glansigyta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback