Iiiiiiiih....


Ja, så kändes det precis när jag kom på att jag glömt handla cigg =O. Tio minuter till affären stänger och jag är mörkrädd... Då är det tur att jag är gift ;) Hehehe... Han gör visst allt för mig.
Stora sonen var precis hem en vända.... Är egentligen hos en kompis som bor långt här ifrån men de var visst ute på en promenad =O. Han hade dock glömt nycklarna så de hade stått och ropat på gården ett tag i väntan på att jag skulle ut och röka på ballen =). Det var för övrigt sonen som påminde mig om mitt glömda ciggköp.... Han tiggde lite pengar och då kom jag på det =)

Skäll nu inte på mig för att jag röker..... Det hjälper inte ändå ;)


Kommentarer
Postat av: Pia

Även solen har sina fläckar ;) Är rökare oxå , en vacker dag....så ska man väl sluta men när den dagen kommer står inte skriven i stjärnorna.

Postat av: Anna

Ha ha..rökte på ballen ;) ja ja..he he..

Nä du ska bara sluta när du själv är motiverad,annars funkar det inte! Natti natti....

2008-08-06 @ 23:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback