Kul......Om mig

Kul sak jag hittade inne hos Ejmis =)

A is for age: 40 år......Ibland 15 ibland 90 ;) 


B is for booze of choice
: None, nada, inget......

C is for career
: Handledare

D is for your dad's name
: Bengt

E is for essential items to bring to a party
: Ett glatt humör.....

F is for favourite song at the moment
: Ingen speciell.....

G is for favourite game
: Yatzy......

H is for home town
: Född i Malmö... Bor nån annanstans =)

I is for instruments you play
: En gång i tiden spelade jag tvärflöjt...

J is for jam or jelly you like
: Svart vinbärsgelé

K is for kids
: Tre sötnosar.....

L is for living arrangements
: Stor våning mitt i smeten

M is for mother's name
: Barbro

N is for name of your crush
: R

O is for overnight hospital stays
: Massa många.... Lunginflammation som bebis, skolios som barn, "graviditetssjuk", tre barn födda =)

P is for phobias
: Social fobi light.....

Q is for quotes you like
: Hon gungar men sjunker inte =)

R is for relationship that lasted the longest
: Det är det som fortfarande pågår.

S is for sartorial style
: Svart, svart och åter svart =)

T is for time you wake up
: Olika... Oftast vid halv sex

U is for underwear
: Helst mina svarta bomullstrosor =) Japp, jag är svart under med....

V is for vegetables you love
: Broccoli

W is for weekend plans
: Bara slappa....

X is for x-rays you'vel had
: Ryggen massa gånger då jag hade skolios (då röntgades även handen ofta för att se när jag växt klart), lungröntgen, MR.

Y is for yummy food you make
: Allt jag gör blir gott =)

Z is for zodiac sign
: Kräfta.....

Gör det den som känner för det =)


Kommentarer
Postat av: ejmis

Kul att du tog den utmaningen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback