Lååååång dag.....



Oj, vilken seg dag..... Men det visste jag ju =). Har i alla fall gjort det bästa efter de förutsättningar jag haft idag. Det har regnat i stort sett hela dagen men vi har ändå lyckats komma ut två omgångar när det var uppehåll...... Skönt med lite frisk luft =). Det blev ett tidigt sänggående här idag så nu har jag egentid. Får väl ta och plocka lite här sen lite TV.......

I morgon fyller min minsting 15 år =) Min lilla lilla kille =O. Hur kunde det gå så fort???? De är ju så stora nu... Mina barn.. Jag har just nu ett fruktansvärt sug efter en liten bebis...... Skulle så gärna vilja ha en till innan det är för sent. Men i samma andetag så inser jag att jag nog inte hade orkat börja om. Så nä.... Jag får väl acceptera att mina småttingar numera är stora =)

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Guuuud, jag hade aldrig orkat starta om nu!!!

Ha en fin kväll"

Postat av: vivan

Du får snart barn barn...att gosa med..ha ha ha

det går fortare än du anar..kramiz:)

2008-08-10 @ 20:51:42
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: M A D D E [Söker Dig Som vill Bli Fotad]

Ja alltså jag har ingen aning om vart det här året tog vägen :) Helt plötsligt är hon 1 år :P

2008-08-10 @ 21:55:02
URL: http://madelene1986.blogg.se/
Postat av: Borthy

Klart det är gulligt med bebisar...men jag känner som du, dax att gå vidare, inte börja om! Kram

2008-08-11 @ 04:36:41
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback