Nåja...



Det var skönt med lite massage men det räckte inte långt..... Maken har tyvärr lite problem med en armbåge. Jag är fruktansvärt spänd för tillfället och det har eskalerat under flera veckor. Det gjorde superont på vissa ställen. Åh, vad jag gillar den smärtan =)
Om jag hinner i morgon ska jag kila ner och beställa tid för riktig massage..... Det hade varit kanonskönt =).
Snart dags att krypa ner i sängens värme..... Ska bli skönt =) Förresten måste jag nog satsa på en ny kudde.. I över en månad har min kudde känts som en knölig sten =O.

God natt mina vänner..... Sov gott.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Godnatt!!

Postat av: majsan67

hoppas nu du har somnat såå gott på kudden ;)

gå nu genast i morron o köp en ny kudde, det är du faktist värd tycker jag ;)



sv: visst har vi underbara kommuner, som avsäger sig allt ansvar genom att skriva in barn i särskolan. Då slipper dom ju bry sig längre, då har man gett sitt medgivande, jaja,,, dom där, dom är ju som dom är, det blir inget av dom ändå....



om du visste hur mycket det där pyr i mitt inre, jag hoppas det pyser ut lite lagom sådär tills jag har bearbetat det, för det blir inge kul för den som står ivägen om allt far ut på samma gång ;)



jag säger som du, särskolan är bra, för dom som behöver och mår bra av det. Men är man medveten och vaken om vad som händer efter grundsär, då har man inte där att göra. Då har man redan ifrågasatt placeringen där.... det gjrode min son ganska direkt.

Det var en av alla saker som fick mig att undra vad fasen jag hade gjort...

kram till dig

2008-08-28 @ 23:44:40
URL: http://majsan67.blogg.se/
Postat av: jag

Vilken ful blogg du har!



Lägg ner den!!



2008-08-29 @ 00:53:00
Postat av: ejmis

God morgon! =)

Hoppas huvudvärken är borta nu.

2008-08-29 @ 06:08:15
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Ann

Godmmorgon!

2008-08-29 @ 06:22:09
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback