Oh, my god.....



Pust...... Äntligen borta =)
Som jag jobbat och slitit mitt hår...... Fick söka från den stationära efter "antivirus2009" och fick upp en hjälpsida på engelska hur man får bort skiten..... Det tog sin lilla tid men nu är förhoppningsvis skiten borta =) Fast nu har jag råkat göra nåt annat konstigt med datorn så att alla program startar upp när jag startar datorn.... men skit samma. Bara det funkar......
Nu kanske jag skulle ta något att äta..... det har jag glömt bort i röran.


Kommentarer
Postat av: ejmis

Tack för påminnelsen om att äta...det är nog det som saknas här...sitter med bordsplacering-och lagindelning till festen på lördag =)

Postat av: Mira

Vad duktig du är som fixat det alldeles själv! jag vågar inte röra ngt! Kommer garanterat göra mer skada än nytta!!



Ha bästa dagen!!



Bamsekram

2008-08-19 @ 13:36:07
URL: http://metrobloggen.se/husfrun

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback