Ojojojojoj.....



Som det regnar =O. Det verkligen står som spön i backen...... Och jag som skulle behöva kila iväg till apoteket. Jaja, det får väl vänta då. God morgon förresten =). Jag har ont överallt och förmodligen beror det på spänningar. Ibland förstår jag mig inte på mig själv..... Jag är verkligen spänd som en fiolsträng just nu och kroppen är i beredskap för att något ska hända.... Känner mig nervös och som om något är på väg att hända. Men mig veterligen är det inget hemskt som kan hända just nu...... Ibland kan jag bli så spänd och nervös för att jag snart har slut på pengar t.e.x. men så är det inte nu.... Jaja.... Fråga mig inte för min kropp och hjärna lever sina egna liv =O. Hehe....


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Morning honey!!

Postat av: Åsa.S

God morgon darling!

2008-08-04 @ 08:51:25
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag som trodde det öste ner här bara..bläääk ..skitväder!!!

2008-08-04 @ 09:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback