OS och datum....



Idag börjar OS..... Tvi sjutton säger jag =(. Då blir det som vanligt ännu mindre att se på TV eftersom sport alltid prioriteras..... Tur att det är jag som bestämmer över TV:n här hemma ;) Jag kan få spel bara av ljudet... Stirriga kommentatorer =O. Men oftast är jag snäll..... I alla fall om jag har tillgång till datorn =)

Massa tjatande idag om 080808........ Rena hysterin får man väl säga. Varför inte de andra åren???? 010101, 020202 o.s.v. Konstigt egentligen. Är det bara för att Stockholmarna alltid ska utmärka sig????
Men jag minns att det var mycket snack om 880808 när det begav sig så kanske är det något speciellt med åttor???? Vad vet jag....... Prinsessan Beatrice i England föddes ju då så grattis till hennes 20-årsdag =)


Det enda viktiga denna dagen är att Helena gifter sig idag......
Och det är ju lite häftigt att ha en så speciell bröllopsdatum =)
 Grattis gumman....




Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Svar: Du kan ju tipsa om att hälla upp över krossad is, droppa över lite citron och garnera med en citronklyfta! ;)



080808 ja, är inte 8 ett lyckotal för kineserna?

Postat av: Ann

Ja just nu är det så iallafall!

2008-08-08 @ 11:07:48
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Åsa.S

OK, jag får göra så i fortsättningen då... slokar med öronen och sticker svansen mellan benen

2008-08-08 @ 11:15:19
URL: http://glansigyta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback