Problemen visar sig...



Uscha..... Blev en till stressig morgon. Bara för att ingen av grabbarna är samarbetsvillig. Idag vägrade jag fixa mackor till den lille och därmed sket han i att äta..... Inte mitt bekymmer. Men iväg i tid kom de =)

Stora killens problem börjar så smått visa sig nu.... Jag trodde i min enfald att han idag skulle gå själv till tåget. Två dagar har jag gått med och visat. Det är ju inte precis Stockholms central han ska till. Vi bor i en småstad med tre tågspår och det tåget han tar har ett sidospår så det går inte att ta fel. Men nä, han visste ju inte vilket han skulle ta. Så det var bara att snabbt dra på sig kläder och dra kapuschongen över rufset och följa med honom........ Han blir så osäker lilla killen =)
Han började också prata om vad han ska göra om tåget åker från honom.... Jag sa att du måste lära dig problemlösning... Vadå??? Det förstod han inte riktigt. Finns många grejer jag får lära honom framöver.

Nu är jag trött så det snurrar och har förbenat ont i mina ben idag...... Skit..... Känner att det onda är på väg tillbaka.....

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

det går säkert bättre sen, att ta tåget själv menar jag!

Postat av: Görel

Gud vad jag känner igen det! Som Jesper ungefär ju. Väldigt ängslig och orolig. Har din kille mobil? Jag funderar på att köpa en till Jesper så att han kan känna sig lite tryggare.

Ha en fin dag du också!

Kram

2008-08-22 @ 09:34:02
URL: http://gorelb.blogg.se/
Postat av: Anna

Det kommer,han är bara osäker snart vill han inte ha morsan me :)

Hoppas det onda försvinner! Kram...

2008-08-22 @ 09:35:05
Postat av: Ann

Ja visst var det så med läppstift förr?

2008-08-22 @ 10:12:08
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: ejmis

Du har säkert redan testat men fungerar inte info i skrift bättre?



Mitt humör är bättre idag och jag tänker INTE sjunka till APANS nivå.

2008-08-22 @ 17:59:52
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Camilliondollar Baby

Hoppas dina mornar blir bättre, när de har gått några dagar i skolan.



Kram

2008-08-22 @ 19:12:04
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback