Puss och go´natt.....



Fy fasiken vad jag är trött.... Satt precis och höll på att somna i soffan. Dags att hoppa i säng =)
Wow.... Jag kan skriva med fingertopparna igen =D. Har fått ner naglarna till en bättre längd.....En bit utanför fingertopparna. De där jättelånga naglarna passade inte riktigt ihop med mitt jobb. Det känns bra så här. För en stund sen fick jag djävulusiskt ont i mina ben och nu är det jättesvårt att gå.... vad är det som händer egentligen???m I går skar det som knivar genom vänstra benet!!! Men det är säkert bra i morgon igen =) Som alltid.... Det kommer och går. Nä... Nu ska jag fösa två grabbar i säng och sen mig själv.

God natt alla ni söta som orkar komma in och kommentera här hos mig trots att jag inte varit hos er =) Love ya.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback