Regnet det bara öser ner.....



Tralalala..... Tvi vilket väder det är idag. Har varit ute på två relativt långa promenader idag som var jobbrelaterade. Båda gångerna öste det ner..... däremellan när jag var inomhus var det uppehåll. Typiskt ;)
Men något har förändrats...... Jag har inte låtit det påverka mitt goda humör..... Fråga mig inte hur det gått till för regn har annars alltid lyckats få mig tjurig men idag berörde det mig knappt trots att byxor och skor blev dyngsura...... Jag hade ju paraply =)
Nu är jag hemma i alla fall och alla tre ungarna i detta huset sover =O. Så nu gör jag ett experiment..... Väcker ingen utan ska se hur länge de kan sova. Helt vansinnigt......Hehehe.

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Välkommen!!

Thanx darling!!!

Postat av: Åsa.S

Svar: Vad härligt! Har du inga tips till mig?

2008-08-12 @ 15:07:03
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Borthy

I sverige kan man inte låta regnet påverka en negativt...i så fall får man ju gå sur jämt! Nä, man kan lika gärna vara glad!

2008-08-13 @ 02:46:53
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback