Seg morgon...



Jaha.... Då var man tillbaka i det gamla igen då.... Det var oerhört segt att få upp grabbarna idag. De kom upp 50 min. senare än de skulle och de hann inte mycket. Måste ju hålla tider tycker töntiga mamma ;)
Nu ska jag röja lite här i köket för det ser ut som en tornado gått genom =O. Får se hur mycket benet tillåter mig. Sen ska jag iväg och kolla en ny affär som tydligen öppnat här i byn.... Kan ju hoppas att den har lite mer normala priser än de andra "lyxaffärerna" som finns här. Det är alltså en klädaffär =) Mina kära grabbar behöver en massa nytt att ta på sig och det är skönt att kunna handla det på hemmaplan. Visserligen ska vi iväg i morgon till Burlövs centrum men jag tror det tar tid för dem att hitta kläder. Kommer att bli stressande =O. Menmen.... Stora killen är sååå lycklig för i morgon kommer hans lön =) Han ska nog köpa sig ett X-box...... Lycklig kille som får lön för mödan nu.....



Kommentarer
Postat av: Anna

Ha det gott idag vännen..gött med lite stålers för grabben ;)

2008-08-26 @ 08:50:11
Postat av: My

Alltid roligare att shoppa när man tjänat ihop pengarna själv, kan tänka mig han är nöjd med att köpa en x-box!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback