Sensations.....



Idag är min blogg inte mycket att hänga i julgranen ;) Sitter här och är alldeles tom i huvvet...... Hehe. Som vanligt kanske....
Dags att kila ner i tvätten också.....
I går kväll då jag satt i soffan började något märkligt hända.... Jättesvårt att beskriva det. Men föreställ er att ni har sockerdricka i rumpan =O. Jo, det är sant.... Det började kittla och domna bort i rumpan och sen vandrade det ner i benen ända ner i fötterna.... Så höll det på i över en timme..... Nu har det börjat igen..... Det kittlar och kryper i rumpan ner i benen... Känns helknepigt =O. Då i går när det kom så kändes det som om jag blev förlamad men när jag reste mig så var det ingen fara..... Knepigt.


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hahaha, sockerdricka i rumpan? vrider mig av skratt



Du har kanske taskig blodcirkulation? Eller kanske Restless Legs? =/

Postat av: Åsa.S

Kan man inte få domningar i armar o ben av B-12-brist...?

2008-08-14 @ 16:13:18
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Satu

det låter som restless legs

2008-08-15 @ 08:13:29
URL: http://satuelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback