Stress...



Men åh..... Hela denna dagen har ju blivit fel. Jäkla spionprogram =(. Eftersom det tagit upp alla tankar i mitt huvud denna morgon så glömde jag av allt jag skulle hinna med...... Dagen gick så fort och helt plötsligt är klockan över två och jag har missat totalt tidsåtgången. Skulle väcka grabbarna tidigt idag men var alldeles insnöad..... Men nu är de väckta. Ska ju hinna till banken innan tre och här sitter jag helt oiordning =O. Skynda skynda.....
Hjärnan känns alldeles överkokt..... Stress där inne trots att jag blivit färdig med skiten i datorn. Denna dag känns förstörd.

Samla krafter nu kvinna.......... Än är dagen inte slut =)



Kommentarer
Postat av: Ann

Hej gumman! Tråkigt med struliga datorer!

Postat av: Åsa.S

Vilken dag va...?

Hoppas du fårt bort spionprogrammet nu, och att du får hjälp av f-kassan.

Kram på dej!

2008-08-19 @ 15:34:44
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Anna

Håller tummarna att du får ordning på skiten :( man blir gaaalen!

Kram..

2008-08-19 @ 16:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback