Tack =)


Jag blir alltid lika glad när jag förstår att någon gillar mig och min blogg......
Igår fick jag denna award av
Åsa.S.
Tack gumman =)




 

Utmaningen:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls and boys you've nominated.



Jag nominerar följande 7:

Majsan67

Lilla Viola

Anna Lexing

Cajsa

Helena

Görel

Ulla

Nu valde jag att nominera lite andra bloggar än jag brukar.....
 Men jag hoppas att mina bloggvänner vet att de ingår i detta priset.... Ju ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Visst är det! Hoppas du får en bra dag gumman,här är det sjukhus besök som väntar idag-sonens ben ska visas upp :(

Kramelikram

2008-08-27 @ 09:37:21
Postat av: Åsa.S

Men du... jag är övertygad om att du säkert får bo hos någon som bor där uppe!

Kolla upp det du...

Postat av: Micaela

Hej du.. Det har hänt en del.. jag har faktiskt anmält försäkringskassan till JO och till handikappsombudsmannen. jag har fortfarande inte fått något svar.



Men ha en bra dag, jag tänker fokusera på de roliga sakerna istället..



Det är min sista dag som volontär. Visst lite synd.. Men det är skitskoj att jobba där och min sista dag betyder att skolan är nära.



Jag har rensat ut i min lägenhet och ska skänka det till mitt jobb. Det betyder en gladare Micaela. hehe.



Sen ikväll så ska jag på skräckkväll i slottskogen. hua mig! undrar hur det kommer att gå..

2008-08-27 @ 09:51:25
URL: http://www.gbgstudent08.wordpress.com
Postat av: Ulla

Tack snälla för nomineringen!!! Blir så glad! Hoppas din nedstämdhet ger med sig. Ibland känns vissa dagar sämre än andra. /Energikram!

2008-08-27 @ 11:17:56
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Görel

Tack snälla du för nomineringen! Vad glad jag blir! Hoppas att du snart mår bättre. Inte kul att ha ont i själen, jag vet! hellre maginfluensa säger jag!

Styrkekram!!

2008-08-27 @ 13:31:51
URL: http://gorelb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback