Tröttare än tröttast....




Jag är så trött idag och lär väl vara så resten av veckan eftersom jag har fullt upp.... Jag gillar inte det...Behöver lugna stunder då och då för att fixa det. men, men.... är ju ledig till helgen.
Blir nog dåligt med kommentarer från mig idag med då jag inte har tillgång till laptopen just nu.... Orkar inte sitta här vid stationära. Har så förbenat ont i benen idag så jag måste ha dem uppåt...... Jag kunde knappt ta mig hem från jobb idag =O En runda som brukar ta 20 minuter att gå tog idag dubbla tiden....... skitben.
Jag ska bara sitta i soffan och slappa nu och sen ska jag snällt be lillkillen om laptopen en stund lite senare =)

Vad har ni gjort idag?


Kommentarer
Postat av: Anna

Jobbat, jobbat och jobbat...

Jag förstår , är oxå urdålig på kommentarer i veckan.

Ha en skön kväll

Postat av: Åsa.S

Hoppas att du mår bättre i morgon!

2008-08-25 @ 20:44:37
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: ejmis

I dag har jag jobbat och varit på en promenad.

2008-08-25 @ 21:38:34
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Anna

Inte ett skit är gjort..jo handlat sen piskat på sonen att gåträna :(

Kraaam!

2008-08-25 @ 22:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback