Vilket ställe...



Här är vi fyra personer hemma i hushållet..... grabbarna sitter i vars ett rum och spelar sina nya spel. Maken sitter i sovrummet och spelar ett datorspel som han köpte idag.... Och jag sitter för mig själv i vardagsrummet vid min dator. Vilken mysig familjekväll ;)

Fast det är ganska skönt ändå med lite lugn och ro.....
Tack och lov är det eld upphör mellan grabbarna just nu =) Kanske för att de spelar olika spel och inte kan jämföra sig med varandra som de alltid gör med wow..... Skönt är det i alla fall...... Det är riktigt mysigt att höra lillebror fråga sin storebror om hjälp med något =).

Jag har precis sprungit runt här hemma och letat efter tvätt.... Fick nämligen en tvättid till klockan sju i morgon bitti. Vill inte göra som förra gången... Springa omkring här hemma yrvaken halv sju på morgonen och leta. Nu ska jag snart krypa ner i sängen så då får det vara slutspelat för maken.... Pallar inte sova när det är massa pangpang där inne =O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback