Änglavakt.....

Denna hittade jag inne hos Åsa.S



En liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum,
släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar.
Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig.

Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt
så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig.

Ta med denna text och bild till din blogg och ge den vidare till dina vänner
och visa att du uppskattar att dom.

Och du... Dammtussarna under din säng är änglarnas tofflor. Så ha aldrig dåligt samvete för att du inte städat  =)

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Tack för pratstunden!

Det var just vad jag behövde...

Kram!

Postat av: Anna

Åh va fin den tar jag :) och du det där med luddet under sängen behövde jag ;)

Ha det gött gumz..kraam!

2008-12-08 @ 12:13:33
Postat av: Maria

Åh tack gumman :-)

Hoppas du har en fin dag !

Kram Maria

2008-12-08 @ 13:15:47
URL: http://hippamorsan.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Jaha, då måste jag ha många änglar hos mig du ska se vilka dammtussar jag har under sängen...

Kram

2008-12-08 @ 13:27:45
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback