Fy vad jag fryser...

Precis hemkommen från en tur i Hässleholm...... Det blåser så mycket och så kallt att det känns som jag är en isbit nu. Har varit hemma över 20 minuter men fortfarande fryser jag ända inifrån......Fy vad jobbigt. Sitter här nu och får värme från min goa rosa filt och datorn.. Ska snart iväg ut igen för att handla julamaten....Brrrr, jag vill inte.
Har i alla fall fått tag i de flesta julklapparna och har bara någon kvar. Måste fara till Lund i morgon för att fixa det. Ska bli skönt när det är klart.


Kommentarer
Postat av: Anna

Skit i julmaten..pizza i år får duga säg ;)

Hoppas du får en fin Jul gumz..kram!

2008-12-22 @ 16:32:04
Postat av: LillaNisse

Skulle gärna värma dig och värma dina bröst och bröstvårtor, har du börjat använda en push up eller har du gjort nån operation, det verkar helt plötsligt större, snygg bild förresten....

Pussar och kramar min älskade Annika

vet ju att du inte publicerar det här...

2008-12-22 @ 16:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback