Goder afton....

Här sitter jag och sitter....... Gick en kvällspromenad innan på 45 minuter. Det var skönt och skingrade tankarna en stund. Sen jag kom hem har jag mest bara suttit på google för att hitta bilder som passar mina olika sinnesstämningar just nu. Det är kul tycker jag, med bilder....... Men det finns vissa av mina sinnesstämningar som jag inte visar i bloggen...... Synd då jag hittat så fina bilder. Kanske de kommer till nytta en dag =)
Dricker kaffe och käkar i ett....... Hehe, jäkla tur att jag nyss gick ner åtta kilo så det gör inget om jag ökar lite ;) Fast jag har bitit mig i tungan så det gör jäkla ont just nu att tugga och likväll tuggar jag.....


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Va duktig du är som tog en kvällspromenad, kanske skingrade tankarna på rökningen lite i alla fall....

Kram

Postat av: Camilliondollar Baby

Hoppas du har en fin kväll och inte "tänker" alltför mycket.



Kram

2008-12-29 @ 21:06:35
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback