Granen klädd...

Nu är granen klädd och det ligger lite klappar under den =) Jodå... Lillkillen fick hjälpa till men så klart skulle mamma fram och rätta till lite. Det är viktigt för mig med det estetiska ;)
Jag försöker men klarar inte riktigt av om kulorna hänger för nära varandra...Måste vara ett visst mellanrum =) Ja, jag är knasig...Har aldrig påstått annat......
Nu har precis mamma åkt hem till sitt och det är dags för mig att tänka på mat.... Har förbenat ont i huvudet idag igen. Känner att jag är hungrig nu..... Så det får bli något enkelt till mat. Bilder på granen kommer senare =)


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Det här med granen visar väl också ditt kontrollbehov...

Kram

Postat av: Åsa.S

Hej hej!

Fråga vilken kille som helst, inget bra om kulorna hänger för tätt ;)

Hoppas din kväll blir fin, kram!!

2008-12-20 @ 17:18:07
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Nettan

Här blir det ingen innegran i år. Den står på altan istället med ljus och lite glittrande saker.

Paketen har vi inte lagt fram än för då skulle hundarna fått damp på dom och leka med både snöre och paket. För att inte prata om barnbarnet Leon.

Dom kommer fram på julafton ! Ha, h a!



Ha en bra kväll !

2008-12-20 @ 17:48:10
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Ann

Hahaha! SÅ jag känner igen mej!MÅSTE flytta kulorna då barnen hjälpt till...i smyg då så klart;))

2008-12-20 @ 18:03:06
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback