Hemma....

Hu, vad jag fryser...... Har gått en timmes promenad efter jobb idag och nu känns det in i märgen att det var kallt. Men det var skönt att gå lite. Var in om Lidl en sväng men där fanns inget kul. Nu är jag så klart röksugen igen men jag får väl göra mig en handlelista och kila ner och handla lite mat... Sysselsätta mig lite. Emellanåt blir jag knäpp på suget..... Nu väntar en tråkig eftermiddag och kväll för mig.... Om jag bara kunde ta mig för något. Rita eller pyssla med något annat. Men nej, inte jag inte...... Fattar inte varför jag alltid blir paralyserad på något sätt när jag kan göra så mycket. Har ju all tid i världen.... Kanske ska jag plocka fram skissblocket och pennorna och skapa lite..... Hade inte skadat.


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Hoppas du får ro att göra något kreativt i kväll nu då!

Postat av: Nettan

Du e duktig du !

Hoppas du kommer på något att göra för att stilla dina tankar.



kramiz

2008-12-29 @ 16:22:47
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Du får väl ge dig ut och promenenera lite igen då, lite träning skadar väl inte, men ta på dig mycket kläder så att du inte fryser eller blir sjuk....

Kram

2008-12-29 @ 17:43:26
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback