Horoskop...

Jag tycker ju att det ibland är kul med horoskop och satt precis och läste Amelias senaste nummer och kom då till astrot där. Det som står där känns ganska träffande och jag vill berätta om det. Så här står det:

Våga testa nytt
Din nuvarande rastlöshet botas bäst med lite omväxling. Ett nytt intresse eller hobby kan ge mycket och du piggnar också till av att planera en resa eller utflykt. Ta med en god vän!

Det som är så träffande här är att jag senaste veckan haft allvarliga funderingar på att börja träna för att ha något att göra om dagarna och för att få mer energi. Jag hade faktiskt planerat att börja med det nästa vecka. Och att jag vill göra det just för att jag är så rastlös......
När det gäller att planera en resa så stämmer det också ganska bra fast kanske inte i ordets rätta bemärkelse.... Hur som haver så var det ganska lustigt att det faktiskt stämmer bra =)

Tycker ni det är kul med horoskop?
Tror ni på det?


Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag läser ofta horoskop men om jag tror på dom vet jag inte...

Postat av: LillaNisse

Läser dem ibland men kan väl inte påstå att jag tror på dom, tycker mest det är skrivet som en helgardering, stämmer in på det mesta....

Kram

2008-12-07 @ 00:16:25
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback