Jahaja.....

Så gick den förmiddagen i en rasande fart..... Måste ju säga att det var ganska spännande med jordskalvet =) Fast det var läskigt precis när det hände. Lite dramatik i vardagen om inte annat ;)
Har precis flängt runt här hemma och plockat med smågrejer som ligger framme för tydligen kommer det hit en människa om någon timme som ska prata viktiga saker....Då får man väl ha det något prydligt runt sig =). Så det är väl bäst att denna damen tar en tur in i duschen nu så jag är redo....Just nu står håret på ända så jag ser bannemej inte klok ut...hehe.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Här står håret åt alla håll också, men det struntar jag i just nu då jag står i köket och passar knäcksmeten i kastrullen. Ha, ha !



Hoppas ditt samtal går bra !



kram

Postat av: LillaNisse

Har du skakat färdigt nu då?

Redo....

Kram

2008-12-16 @ 10:18:09
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback