Just det ja...


Kom på att jag ska jobba natten till julafton..... Det var jag själv som erbjöd mig det för att en kollega behöver vara ledig. Det gör mig inget för jag är ju hemma innan mina barn vaknar på julafton. Däremot kom jag på en sak som blir lite fel... Julskinkan =O Den brukar jag ju fixa på lilla julafton på kvällen..... Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta den i morgon kväll eller om jag ska överlåta det till maken....Nej, jag gör den i morgon =) Jag är ju bäst....hehe

Och nu fick jag solen mitt i ansiktet =) Fint väder minsann......

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Solen i ansiktet, det tyder på att du sitter på balkongen och röker, har du en kopp kaffe med dig också och kanske även datorn??

Kram

Postat av: lena

Ja,visst blir det bäst om man fixar skinkan själv hehe!!!Skönt att du får vara ledig på julafton iaf.

Ha det fint, kram lena.

2008-12-21 @ 10:28:00
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Maria

God morgon !



Jag skulle nog oxå fixa skinkan själv även om jag har en händig man..



Önskar dig en fin 4:e advent !

Kram Maria

2008-12-21 @ 11:03:05
URL: http://hippamorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback