Lilla julafton....

God morgon så här dan före dan...... Nä, jag har inte sovit så här länge idag....Har haft lite att göra och så har jag pratat i telefon. Idag är det slutspurten och jag måste åka till Lund för att fixa sista klapparna. Känns inte alltför betungande eftersom jag vet vad jag ska ha =) Sen måste jag till apoteket för att handla min julklapp till mig själv... vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag tänker på det..... jag har ju bestämt att jag ska sluta röka på torsdag =O Så det är nikotinplåster jag ska köpa...... Det känns livsfarligt att berätta det här i bloggen för det är ju lite pinsamt om jag inte klarar det. Som det känns nu så är det ett vanskligt företag...... Jag är uppe i nästan två paket cigg om dan och röker för att jag är orolig och rastlös. Men, men....Jag ska i alla fall försöka och jag vet att ingen retas med mig om jag inte klarar det. Tänk så mycket pengar jag sparar om jag lyckas =)


Kommentarer
Postat av: Lillaviola

Det är klart du lyckas! Jag tror på dig!



Och du måste ju prova att sluta för att veta hur det ska gå.



Kram

Postat av: Nettan

Oj, oj, att du vågade skriva att du ska sluta röka här, men det kanske puschar dig ännu mer. Ha, ha !



Ha en jättebra dag !



kram

2008-12-23 @ 10:53:45
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: mikaela

Hur gör man så att header kommer in i bakrunden som du har gjort. Alltså så det inte blir en vit ruta runt headern? Skulle vara tacksam för svar

2008-12-23 @ 14:34:42
URL: http://mikaelaag.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Ja, tänk va mycket pengar du skulle spara varje dag om du är uppe i 2 paket om dagen, fan, måste ju bli 600--700 kr i veckan. Tänk va kul du skulle kunna ha för de pengarna...

Kram

2008-12-23 @ 15:34:27
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: ejmis

Du får stoppa alla pengar du sparar i en burk. Kul att se hur penga-högen växer =)

2008-12-23 @ 17:27:58
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback