Mätt....


Så var man hemma igen..... Jäkla kallt det är ute idag. Inte så kallt i grader kanske men hu vad det blåst och varit fuktigt.... Men nu är jag som sagt inne i värmen igen =) Har precis ätit och fy vad mätt jag blev.... Inte så konstigt kanske eftersom jag envisas med att alltid ha creme fraice i maten =) Gjorde bara makaroner och till det hade jag en sås gjord av kyckling, creme fraice och kryddor. Jättegott var det men som sagt mättande.
Nu är det så klart kaffedax =D. Blev faktiskt inget kaffe på jobb idag så nu ska det bli gott. Annars händer väl inget speciellt här hemma. Är bara jag och stora sonen hemma så det är lugnt och skönt här =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha en trevlig kväll, den där maten lät riktigt god...

Postat av: LillaNisse

Maten lät jättegod, va synd att de andra missade maten då.....för dom alltså...

Kram

2008-12-15 @ 19:57:30
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback