Men guuu vilken lång dag....

Ja, alltså, nu är jag hemma igen..... blev ju en hiskeligt lång arbetsdag det här. Ja, det beror på sjukdom att jag fick gå hem igen så nu jobbar jag inte på en hel vecka.... Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Ja, det är skönt att vara ledig men det är ju rätt bra också att sysselsätta sig.
I alla fall så tog jag en sväng in om bokhandlaren och köpte lite böcker...... En som jag läst för ett par år sedan men som det kan vara värt att läsa igen är "Äntligen icke-rökare" av: Allen Carr. Får väl se om den ger mig något men jag kan behöva all peppning jag kan få... Idag är det fruktansvärt......
Såååå.... Vad göra nu då??? Himla bra fråga....... Får väl koka mig lite kaffe och sätta mig för att läsa min bok.....


Kommentarer
Postat av: Anna

Hallå där? Hur går det? Strypt nån ännu?

Kämpa påååååå ;)

2008-12-30 @ 16:37:51
Postat av: Åsa.S

Många tycker ju att det är jobbigt att dricka kaffeutan att få röka när de slutar... Jag brack dubbelt så mycket kaffe, och fick värdens magkatarr på köpet!



Vad duktig du är!! =)

Postat av: LillaNisse

Det kan väl knappast bli sämre av att läsa en bok i ämnet i alla fall, lite tips och råd kanske du kan få...

Kram

2008-12-30 @ 19:27:16
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Helena

Du är duktig!

Fan va starkt jobbat att lägga av med rökning när man är just i den jobbiga situation du är i nu. Jag är grymt imponerad! Stor kram

2008-12-30 @ 21:01:57
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback