Nöjd med dagen...

Men kolla... Det är ju min tatuering..hehe


Städningen blev klar idag och jag känner mig nöjd och belåten med det. När jag var klar stack jag ner en sväng på byn och in i bokhandeln. bara kollade runt lite. Blev jätteglad när jag såg en familjekalender i svart och vitt. Så jäkla snygg och stilren =) Annat än de barnsliga med humormotiv man haft innan. Så nu blir det snyggt på köksväggen nästa år. Köpte också en kul bok om kräftans tecken. Jag tycker det är kul med astrologi, även om jag kanske inte tror fullt ut på det. Får sätta mig sen och läsa lite i den. Nu har jag vårrullar i ugnen och det ska bli supergott =)
Oj, vad jag fortfarande är full av energi. Känns helt mysko =O. Hehe...


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Den där tatueringen ser ju ut som nåt helt annat....

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback