Nu funkar det...


Så.... Då var det igång igen då. Jag har inte hunnit kommentera hos någon idag för när det kom igång igen på morgonen var jag upptagen och har inte blivit ledig förrän nyss.... Och nu måste jag göra mig i ordning för att kila ut ett ärende. Morgonen här hemma gick i alla fall förvånansvärt bra.... Lillkillen som är supersvår att väcka var idag uppe på två röda =O Jag fattade ingenting.....hehe. Stora killen var väl seg som vanligt men kom i tid till tåget i alla fall. Så det har varit en bra dag hitintills =)
En sak som är mindre bra är min kropp..... Just nu fattar jag ingenting. Jag bara fortsätter rasa i vikt. Sen i fredags har jag gått ner över två kilo. Är nu nere i 62 kilo. I början var det ju skönt att gå ner i vikt för att jag ville det men snart ser jag ju ut som ett vandrande skelett. Jag äter och håller en relativt konstant nivå på kaloriintaget så egentligen borde ju vikten stå stilla. Det största problemet är väl att jag blir proppmätt på jättelite. Jag kan helt enkelt inte få i mig särskilt mycket mat och varje gång jag äter något får jag en hiskelig hjärtklappning. Det är som om kroppen blir chockad..... Är väldigt ofta yr också. Lite oroväckande känns det faktiskt. Men så är jag ju hypokondriker också.... Ni kanske kan förstå vad jag inbillar mig denna gången ;)
Nä.... Nu måste jag rusa in i duschen om jag ska hinna med vad jag måste.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback