Och ändå sitter man där igen....

....Ja, på balkongen alltså, med ciggen i högsta hugg. Fattar inte varför jag är så dum egentligen. Men jag är helt inställd på att sluta röka men inte exakt just nu. Jag har ett par grejer att ta itu med först som gör mig nervös och är jag nervös behöver jag ciggen...Men jag ska köpa mig själv en bra julklapp.....Nikotinplåster =) Jag tänkte försöka med det först...... Så inom ett par veckor är det slut med skiten =) Vet ni...Jag röker så mycket nu att det kostar mig nästan 2000 kronor i månaden =O Jo, det är sant.... Konstigt man är fattig.....
Nä...Nu måste jag äta =)


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Oj oj oj, bränner du upp så mycket pengar, tänk va roligt du skulle kunna göra för de pengarna....

Kram

Postat av: Nettan

Här är en rökare till !

Jag röker inte så mycket, men ändå.

Och jag säger samma sak - jag ska sluta, men har lite saker att ta tag i först. Sen får vi se.



Ha en jättebra dag ! kram

2008-12-10 @ 09:54:19
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: lena

Det är nästan ett måste att skala bort allt som ligger över en innan man slutar, för det är en pärs att gå igenom när man slutar.Psyket hamnar på noll ett tag sen vänder det:)

Ha det fint, kram lena.

2008-12-10 @ 10:11:53
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: karin

De fixar du snart.....sen lägger vi undan en slant o hittar på nåt kul, de kan vi behöva:) kram

2008-12-10 @ 10:23:55
Postat av: Anna

Jag har aldrig rökt,kommer dock från en storrökar familj(6st.) tycker det smakar skit..men kan ändå sätta mig in i hur svårt det måste vara att sluta?

Jag har ju pippi på allt sött-sockerberoende?? Usch..ja det är svårt...hoppas du fixar det..kram

2008-12-10 @ 11:12:54
Postat av: Lotta

Usch ja varför blir man så fast i det?

Jag gjorde ett tappert försök att sluta i somras men så hände en grej som fick mig rejält ur balans och vad gör jag? jooo tar till tröst ciggen igen, så nu sitter man här fortfarande rökare.

Kramis

2008-12-10 @ 12:22:06
URL: http://lottsfi.blogg.se/
Postat av: mie

Lätt är det inte att sluta röka. Jag trodde aldrig jag skulle sluta, men sen var det en kompis till mig som sa en bra sak och jag slutade=). 2,5 år är det sen dess, men jag tuggar fortfarande nikotintugg..mindre bra, dom är oxå dyra dom rackarna=/. Men med rätta viljan så går det=). Lycka till!

2008-12-10 @ 16:14:55
URL: http://mies.blogg.se/
Postat av: Ida

jag kan verkligen rekommendera nikotintuggummi.. jag har kört med det och det har funkat bra:)

2008-12-10 @ 17:49:44
URL: http://idisplidis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback