Sammanfattning...

Jag gör väl som så många andra en sammanfattning av det gångna året..... Inte en så dramatisk och trist skildring som det blev av förra året dock. 2008 har nog varit ett av de bästa åren jag haft på ett bra tag. Egentligen har livet gått sin gilla gång och jag har känt att jag haft något mer pengar att röra mig med.
Årets bästa dagar har väl egentligen varit när jag i slutet av Maj träffade mina goa bloggkompisar i Malmö och i slutet av november då jag träffade ännu fler bloggkompisar i Stockholm. Bara att få resa iväg var för mig en stor grej...... Sen har jag ju gått in i en ny fas i livet känns det som.... Jag passerade ju 40-års strecket ;) Det sägs ju att livet börjar efter 40 och jag kan ärligt säga att just nu känns det så =).
Sönerna har under året fått sina diagnoser och det börjar gå bättre för dem.... Jag har kommit bra mycket närmre min högsta önskan som jag hade för exakt ett år sedan..... Det känns som att dottern börjar må bättre och jag tror hon går ett bra år till mötes. Med 20-års dag och student.....
Det nya året går jag in i med förväntan...... Mycket nytt väntar runt hörnet och jag känner att det blir ett riktigt bra år jag har att se fram emot... Jag brukar inte ge några nyårslöften och hade inte tänkt göra det i år heller men kom på ett löfte som jag ska försöka hålla.......
 Jag ska tänka mer på mig själv =). Utan att för den skull bli ego.

Gott slut mina kära vänner......
Och ett riktigt...


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Ett gott slut på 2008 till dig och ett gott nytt år till dig min vän, låter som det hänt mycket bra under året....

Lycka till med att sluta röka...

kram

Postat av: Pia

Ett riktigt Gott Nytt År till dig och självklart till din familj

2008-12-31 @ 16:35:21
URL: http://zanahoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback