Till sist....

.....hamnade jag då i soffan ändå. Satt kvar i köket en stund med datorn efter maten men nu pallade inte benen mer... Det är som om de svullnar upp jättemycket när jag sitter med dem neråt.... Fast de är inte svullna...bara känns så. Behövde lägga upp dem en stund nu. Nu är det inte länge till CSI börjar...Får väl se om jag får titta på det här inne...Annars smyger jag in i sonens rum =) Sitter nu med kvällens sista kopp kaffe....Smakar egentligen inte så jättebra idag...Magen har tagit lite stryk...... Har blivit lite för många cigg och för mycket kaffe sista tiden. Nä minsann....Jag ska bannemej snart sluta röka. Ja, det ska jag =)




Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Okey, är det därför du gillar att ligga.....för att det känns som benen svullnar upp.....trodde det var av nån annan anledning du gillade att ligga....det är ju mer än en sak som kan svullna upp....eller hur...

Om du slutar rökat vad ska du då göra efter gökat....

Puss och kram min hjäretvän

Postat av: Anna

Jag med!!!!

Måste bara förbereda mig mentalt först, det

får inte bli något återfall ;-)

2008-12-08 @ 20:46:44
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback